Mammaskryt & Kallingpremiär!













Heej!!

Idag blir det bara mammaskryt här!
Klockan är snart halv två och Hugo har vart utan blöja heeeela dagen. 3 gånger har han sagt till och kissat på toaletten!
Pottan bojkottar han helt. Jag köpte en såndär grej man lägger på toaletten istället, på Gekås sist jag var där. Funkar skitbra!
Så idag åkte kallingarna fram!
Han har stått och posat och speglat sej i en halvtimme snart :)

Och Eddie!
Han varesej ålar eller kryper, men han hasar sej fram på rumpen, sittandes.
Ser förjävla roligt ut - men fram kommer han!

Mina stora, stora grabbar!
SOM jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad duktig Hugo är! Även Eddie, huvudsaken är ju att man kommer fram!

2011-04-08 @ 15:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0