Lindalunch & Tröttgnäll!













Så fint han gjorde det med sina blommor - den där Hugo!
Himla trist väder att ta kort i bara.

Idag har vi haft Linda och barnen på besök.
Linda hade med sej lunch, (då vi egentligen skulle vart hos dem:)) så idag lyxade vi till det med rostbiff och pommes!
Helt okej vardagslunch!

Eddisen sover.
Det händer nog mycket i hans 7månaderskropp just nu.
Han är så ledsen och ängslig och liten hela tiden.
Synd om stackars lilla Plutten just nu.

Hugo ligger i våran säng och kollar på Bamse.
Vet inte om han somnat än eller ligger vaken - och jag vågar inte gå och kolla heller! :)

Anders är kvar på jobbet.
Och jag är helt slut!
Förstår att ni börjar bli trött på mitt eviga gnäll om min trötthet!
Det är jag också.
Men fasen alltså. Jag tror aldrig jag vart såhär trött i hela mitt liv.
Tänk om man kunde få sova en natt. En. Hel. Natt.
Det är min högsta önskan just nu.

Nu ska jag ta en snabbröj här. Sen blir det soffan. Japp!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Och Hugo gav mig en puss! Det gjorde min dag :)

2011-04-06 @ 21:02:24
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0