Gekås & Idamys!

Det är verkligen inte billigt att gå in och sen ut genom Gekås dörrar! :)

Men massa shopping blev det!
Spadar och spannar och krattor till utelekar
och
massa braochha-saker till Mamma :)

Men jag måste säga att dem är värdelösa på typ inredningssaker och sånt. Bara ljus och lyktor och plastblommor. Hallå eller? Är vi inte påväg mot sommar och ljusare tider? Vem behöver ljusstakar och färgade klotljus då?
Inte jag iallafall.

Men leksaksavdelningen är ju helt underbar!
Och textilavdelningen är också helt okej!

Efter Gekåsbesöket åkte jag till Bb i Varberg!
Var ju tvungen att lukta och klämma på *Ida*.
En sån sötnos!
Ska bli så kul att lära känna henne :)

Nu har jag vart hemma några timmar och är helt slut!
Båda barnen har vart vakna typ 15 gånger var i natt.

Nu ska jag rota fram myskläderna (varför skrev jag rota fram? Myskläderna ligger ju för bövelen alltid framme?!)
och bära ut täcke och kudde till soffan och inom fem minuter sover jag - garanterat!

Godnatt, vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0