Uppdatering & Fredagsplaner!









Godmorgon!

Får väl be om ursäkt för kass uppdatering dårå.
Men ungarna sover så kasst och jag är så trött.
Så energin och inspiration vill inte riktigt infinna sej.

Iallafall.
Idag är det fredag!! Underbart!
Vi ska till Malin och Loke strax innan lunch, är planen idag.
Båda mina barn sover just nu.
Eftersom dem går upp strax efter o6 varje morgon, så blir man lite lätt trött 3 timmar senare och ber i principn om att få gå och lägga sej.
Och självklart borde jag ju också passa på att sova nu.
Ska bara.. Röja upp och hänga en tvätt och kolla lite Fejjan och vips så har dem vaknat igen.
Vissa saker lär man sej aldrig.

Vad har ni för fredagsplaner?

Kram Fia


Kommentarer
Postat av: Moster Emma

Idag blir det att börja läsa lite på den där uppsaten som jag nästan förträngt och en långpromenad i (förhoppningsvis) solen! Sedan ska jag ut och äta middag med Veronica i Borås!!!! Ha en fin dag! kram kram

2011-04-15 @ 09:57:29
Postat av: Bloggägarn!

Till Emma :)

Ja, jag hoppas också solen kommer här snart!

Hälsa Veronica så gott! Kram!

2011-04-15 @ 10:17:56
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0