Toppendag & Läggdags!

Vi har haft en riktigt mysdag idag, jag och mina grabbar.
Eddisen tog dock en liten powernap mellan 1o och 14 ute på altanen :)
Så jag och Huggemannen kunde kolla Hem till gården, vila på soffan och äta pannkakor alldeles ensamma. När vi åt fick jag enbart hjälpa honom att lägga sylt på pannkakorna. Rulla och dela skulle han göra själv!
Min Stora Kille!
Och vet ni mer? Igår sa han till när han var kissenödig när han sprang runt utan blöja och kissade på toaletten och senare på kvällen tog han på sej pyjamasbyxorna själv. Framochbak förvisso, men ändå! Åååå!

Efter lunch gick vi ner till Gårdsbutiken och köpte lite penseèr och påskliljor.
Så i eftermiddag har vi vart ute och grejat, lekt i sandlådan och Eddisen satt på en filt på altanen och bet på en plasthammare.
Ja, det kunde ju vart sämre :)

Bägge barnen sov innan halv åtta och jag har duschat och bäddat ner mej i sängen.
Mår lite halvkasst - som vanligt kan jag tycka.

Imån blir det dagis, matshopping och ett besök på Kompetenscentrum!

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0