Sjumånaders & Johannababbel!









Idag blir minstingen här hemma 7 månader!
Helt otroligt!
Det känns som om det var igår vi kom hem från Bb. Nåja, kanske inte, men näääästan!
Tiden springer verkligen iväg när man har roligt!
Måtte det aldrig ta slut!

Nedersta bilden är ju såklart på Huggemannen, för sju månader sen. Så liten han var. Och ändå Storebror. Och så fint hår!! Hur, HUR FAN kunde jag klippa av det? Som jag grät den kvällen!

Idag har vi vart hos Johanna och söta Heffa Elis :)
Och som vi har babblat! :)
Jättetrevligt var det! Och massa mumsig frukost bjöds det på!
Och att man kan ha så mycket att prata om då?
Kändes som om vi hade behövt några timmar till!! :)

Nu ska jag alldeles strax börja med fiskgrytan här hemma! Strax kommer Kinnen och då blir det änna mer babbel och trevligheter :)

Ha en fortsatt trevlig dag, Gott Folk!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja vi är duktiga på att prata =) Tack för rosorna! Kram från mig och Heffaklumpen =)

2011-04-08 @ 09:22:24
URL: http://johannasbabbel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0