Frukosttips & Frukostfika!



Hej mina vännner!
Sovit gott?

Ett litet FrukostTips såhär på Morgonkvisten! :)

Denhär vaniljyoghurten från Garant var sviiiingod!

Jag vet inte riktigt vad Garant är för ett märke? Tror att det är relativt nytt. Willys har massor från dem nu när Willys har "nyöppnat". Det är nog ett såntdär mittimellan märke. Inte billigt och inte dyrt.
Tåls ju att testas iallafall.

Men idag blev det ingen frukost här!
För idag ska vi på FrukostFika hos Johanna och Elis.
Ska bli himskens trevligt.

I eftermiddag kommer Kinnen hit. Hon ska få toookgod fiskgryta och så ska det firas att hon jobbar sista dagen på jobbet idag.
Sen är hon Mammaledig! Min Lilla Kinn. Mamma?! <3
 
Näpp, Dagis kallar!

Ha nu en fiiiin dag i solen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nästan som min frukost jag fått dille på!

2011-04-08 @ 09:24:20
URL: http://johannasbabbel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0