Frukost & Anders!

Frukost intagen!
Eller ja, frukost och frukost.
Varm macka på vitt bröd, massa senap och en Power King.
Anders står bredvid och sliter sitt hår(?) utav frustration och skriker nåt om dåligt föredömme och onyttigheter och sockerkickar.
Jaja.
Whatever.

NU ska vi ut i solen!
Plantera vårblommor och sortera krossade vs inte krossade takpannor.
Berättade jag att Anders körde in i våran pall med takpannor som står på gården i vintras?
Inte?
Då gör jag det nu.
I vintras körde Anders in i våran pall med takpannor som står på gården.
Poff bara! Så gick ett x antal tusen upp i rök.
"Oj, jag trampade visst på gasen istället för bromsen."
Ja, oj.

Och vet ni vad han mer gjorde?
Han satt uppe och väntade på mej inatt när jag kom hem från jobbet bara för att jag ville.
Och vet ni vad han gjorde mer?
Tog båda barnen inatt och imorses när Eddie skulle upp halv sju.
Och vet ni vad han ska göra nu?
Åka in och köpa Lecakulor till mej.

Han är bra han, den där Anders!


Kommentarer
Postat av: lillfaster

saknar min braiga bror!! <3 OCH hans braiga söner!! <3 OCH hans braiga sambo!! pussss på er <3

2011-04-14 @ 15:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0