Vaggsovning och "dök"!

Gissa vad?!

Igårkväll när vi skulle gå och lägga oss la vi EddiePeddieSötnöt i hans vagga medans vi borstade tänderna.
(Jag har väl sagt att han totaldissat sin vagga hittills?)
När vi kommer in i sovrummet igen - så sover han!
Han sov i flera timmar - fick mat och blev tillbakalagd i vaggan - och somnade där igen!
Jag har sovit som en prinsessa drottning gudinna inatt!
Visst är det underbart att sova med en bebis på bröstet en hel natt - men man sover ju för bövelen tokdåligt!
Man slappnar ju inte av en sekund.

Tummen upp för EddiePlutten!

Nu ska vi strax klä upp oss för idag ska Agnes "döka säj i körka" som Nemi säger :)
Vi ska på Agnes dop alltså!

Hade en tanke att jag skulle hunnit vart på Kungsmässan och köpt matchande syskonkläder till HuggeHjärtat och EddieFisen.
Men tiden räckte inte till.
Jag vet - jättebarnsligt! Men syskonmatchning på kläderna är ju bara så sött fräckt!

Sen får vi ju för bövelen inte glömma och rösta!!


Trevlig söndag på er!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Va tusan! De är ju matchningen som är de roliga för mamman! Annars hade de ju inte vart skoj:) Klä upp våra små dockor;)



Ja jag undrar al´lt va de kommer ifrån:S

Puss puss

2010-09-19 @ 10:33:47
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0