Bra början på veckan :)

Resume av helgen!
Om jag kommer ihåg :)

Lördag. Hm. Vad 17 gjorde vi i lördags?
Vi gjorde nog bannemej ingenting.
Jo! Fastrarna var ju här!
Så det blev massa slapp och hemmagjord pizza :)

I söndags var jag och smågrabbarna på Skårs Gård.
Med mamma och IngerLena och hennes alla barnbarn :)
Vi strosade runt och käkade brunch hela dagen :)
Efteråt for vi till Fastrarna och fikade!

En riktig slapparhelg med andra ord!

Idag
har jag och mamma och smågrabbarna gjort Kungsmässan.
Hugo fick en vinterjacka och nya myskläder.
Anders fick nya myskläder :)
Jag fick en mascara.
Eddie fick inget.
Han kommer få ärva hela sitt liv :)

Efteråt åkte vi och handlade. Veckohandlade.
Jag gjorde matschema och inhandlingslista igår!
Johodå!
Nu jävlar ska det bli ordning på matrutiner och matekonomi!
Tanken var att jag skulle handlat mat för hela veckan idag.. Vilket även innefattar fredagsmyset.
Och hur många tror att det kommer att finnas något fredagsmys kvar på fredag?
Inte jag..

Ikväll har jag vart på MeandI-party!
Supermysigt!
Fick beställt klänningen. Johodå!

Nu är det nanedags amning-sova 2 timmar-amning-sova 2 timmars-dags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0