Tuttsnack och magträning!

Trots värdelös uppdatering ökar antalet besökare :)
Det är roligt!

Inatt vaknade Lillebror en gång för att äta.
Tror ni jag hade ont i tuttarna i morses? Tror ni att jag trodde att dem skulle explodera? Tror ni det rann mjölk precis överallt?
Herrejösses!
Dem värkte så jag knappt kunde ta mej ur sängen för att gå upp och pumpa ur.
Men jag klagar inte :)


Anders och Hugo är ute och mekar bil.
Jag och Lillebror ska vika tvätt och träna på att ligga på mage.
Han älskar att ligga på mage. Han sover helst på mage också. Det gillas inte!
Oftast får vi honom till att sova på sidan. Det känns ju litelite bättre, men inte tokbra.
Sen blir det den dagliga promenaden om vädret tillåter.
Ikväll kommer Jannike och Kalle och alla barnen hit.
Ska bli mysigt!!

Förresten så ställde jag mej på vågen idag. Jag gick ju upp 7 kilo med Lillebror.
Hemkommen från Bb hade jag gått ner 6.
Idag hade jag gått ner 3 till. 
Så nu ligger jag på minus 2 från inskrivningsdatumet.
Känns förjävla bra. Men några kilon till ska allt väck! 

Näpp, tvättstugan var det ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0