Tråkuppdatering en Tråkmåndag!

Vi diskuterar namn på hög (ljud)nivå.

Jävla skit att vi båda ska vara så förbannat envetna!

Men denna gången känner jag att jag inte riktigt tänker ge med mej.

Han bestämde faktiskt "Hugo" helt och fullt!


Idag har jag och Lillebror vart en sväng i Stora Staden. Kungsbacka alltså.
Vi gjorde ett besök hos min Barnmorska, då jag hade tid hos henne idag.Om det nu skulle vart så att Lillebror inte behagat titta ut.
Sen handlade vi en snabbis och sen for vi hem.
Camilla var här en snabbisfika - utan barn! :)
Vet inte om vi någonsin har träffats utan barn? (Ja, om man inte räknar med "för längesen" :))

På eftermiddan var vi ute och grejade lite.. Jag premiärkörde nya barnvagnen bort till Pappa då den behövde luftpåfyllning.
Gick finfint på vägarna :)
Hugo tokgillar den!

Nu har vi slappat flera timmar i soffan och alldeles strax blir det sängen.

Har ingen som helst inspiration till att skriva.
Men vad gör man inte för att behålla läsarna :)
Hoppas på ett roligare inlägg med bilder och sånt imorgon!

Men det är kul att ni fortfarande hänger med!

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer blider på den nya lilla? :)

2010-09-14 @ 22:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0