Tisdag!

Är inte alls lika arg längre.
Bara lite ledsen - och lite nere.

Idag har jag vart hos Bvc med Eddieliten. Han hade, enligt mej, bara gått upp 1oo gram. Men Bvc-tjejen tyckte det var heeelt okej.
Idag, 2 veckor gammal, väger Eddieliten lika mycket som Huggemannen gjorde när han föddes.
Tänk att Eddie är 2 veckor idag. Helt otroligt.
Tiden går så jäkla fort!!

Inatt hade jag första natten helt själv med båda barnen!
Gick förvånandsvärt bra - trots att Eddie skulle äta ungefär varannan timme.

Anders var hos Mathias och spela tv-spel. Manligt :)

Näpp, nu blir det nog lite fika här!


Rättelse!
Jag skrev faktiskt fel innan..
Nu när jag kollade i Eddies lilla bok så såg jag att han hade gått upp 18o gram..
Det låter ju faktiskt bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0