Tänker tillbaka lite bara..

Om man relaterar till Hugges födelsedatum, så var det idag, 23 januari, kvart över fyra på eftermiddagen som vattnet började gå.
Det var en fredag och jag var på sjuuuukt dåligt humör.
35 timmar senare, efter 16 timmars konstant värkarbete föddes han.


Jag är på sjuuuukt dåligt humör idag också.

Har knappt sovit en blund.
Kvart över fem vaknade Hugo och skulle läsa "Max boll".

(Hugos tre nya grejer är
- jag ska inte gå och lägga mej på kvällarna.
- det är bara mamma som gäller på nätterna.
- jag ska läsa böcker och studsa studsboll 24/7.)


Så om fem timmar räknar jag starkt med att vattnet börjar forsa!




Bb-tiden <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0