Sovmorgon och konstateranden.

Jaa, jag misstänker att jag börjar bli tjatig.
Jag säger det flera gånger varje dag och jag säger det igen
- vi måste ha världens bästa ungar!

Vi har en 1,5-åring och en nyfödd. Och när går vi upp en lördagsmorgon?
Halv tio.
Till halv tio stensover alla i huset.
Heeeelt jävla otroligt!!

Nu har vi ätit sen frukost, efter massa mys och bus i sängen!
Anders läser tidningen, jag sitter här, Hugo sitter och pratar med Eddie som sitter och muttrar i sin babysitter.
Dessutom har jag gått ner ytterligare ett kilo.

Dethär mina vänner - det är lycka på hög nivå!!


Parantes.

Fast detdär med fredagsmys när man har en nyfödd.. Hm.
Tacos redan klockan sex för att Hugge ska kunna vara med.
Då åt dem - Anders och Hugo.
Jag ammade och åt när dem ätit klart.
Till Idol vräkte jag i mej min jävla fruktsallad.
Nio sov vi - Jag på rygg och Eddie ovanpå.
Klockan ett väckte Anders mej och fråga om vi skulle gå och lägga oss.

Fredagsmys med nyfödd - Nja. 

Slut parantes.


Hugge i sitt esse :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hihi jag känner igen det där.. Man längtar och väntar till fredagsmyset så blir det inte alls som man tänkt- men inte längtar vi mindre till nästa fredag för det!



Och säg hur många gånger du vill vilka underbara barn du har- för det är ju så himla sant!

2010-09-18 @ 20:02:15
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0