Så har vi det :)

Dagarna går i ett!
Det ammas, myses, ammas, diskuteras namn, fikas, ammas, promeneras, myses, ammas, diskuteras namn.
Och så ammas det och diskuteras namn.

Amningen funkar skitbra - så jag klagar absolut inte. Det är bara det att det blir så himla mycket.. amning.

Och namn då. Vad fasen ska ungen snuttepluttgullebebben heta?!
Jag har fullkomligt snöat in mej på Casper. Så himla fiiint!
Anders vill Emil.
Jag vill Emil ibland.
Annars har vi ett tredje namn som vi går och småfunderar på nu. Tänkte sova på det inatt - så kanske, kanske att Lillebror har ett namn imån..

Annars..
..går jag runt och letar efter påsen med alla mina jeans i. (Som jag lade undan någonstans när jag var jävligt trött på att vara tjock och mådde dåligt över att se alla kläder jag inte fick på mej.)
..trotsar Hugo mer än någonsin.
..njuter jag mest hela tiden av att få vara hemma och mysa med mina underbara grabbar!

Nu är det storm ute. Stora pojken sover.
Jag och Anders och Lillebror sitter i soffan och äter fruktsallad och kollar Halv 8 hos mej.
Mys på hög nivå.

Lillebror <3



Storebror <3
(Han har i princip somnat mitt i fikan :))


Kommentarer
Postat av: Linnea

Men guuuuuud vilken söt lillebror den söte storebrodern har fått då! :)

2010-09-15 @ 20:13:26
URL: http://mammacaruso.blogg.se/
Postat av: Moster Emma

Å vilka fina grabbar ni har!! Börjar bli väldigt nyfiken på namn nu :) Både Emil och Casper är fina namn och det andra är säkert fint det med! Kram på er

2010-09-16 @ 10:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0