Kvällens funderingar..

Om jag hade fått önska mej precis vad jag ville just nu..

.. så hade det vart en

KÖKSÖ!

Ja, jag fattar ju att det inte får plats en köksö i vårt kök.
Men om jag hade fått önska! 


En klok kvinna sa (ja, jag tar förgivet att det var en kvinna som sa det!) en gång att man behöver bygga tre hus innan man är riktigt nöjd.
Så rätt. Så rätt, mina vänner.

Tycker jättemycket om vårt hus, javisst!
Men man tänker annorlunda när man har skaffat två barn. Så är det bara.


Ikväll låg Eddie och åt i nästan en timme innan han tillslut somnade.. Groggy i huvudet? Äh, jaa!


Kommentarer
Postat av: Malin

Håller fullständigt med - en köksö är antagligen ett måste! Hur kunde man glömma att tänka på det?!

2010-09-26 @ 21:22:25
URL: http://familjenmalin.blogg.se/
Postat av: Linnea

Här kommer jag helt oinsatt, förstås, och undrar varför en köksö är så nödvändigt? Vad ska man ha den till? Nu när du till och med fått medhåll här måste jag ju veta! ;)

2010-09-28 @ 23:54:25
URL: http://mammacaruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0