Dagen idag.

Idag har det vart full rulle här!

Min mormor och morfar och mamma har vart här och fikat
och
Rasmus och hans flickvän Malin har vart här och ätit pizza och sushi.

Hugo var helt slut nu ikväll och visste knappt var hans säng stod :)

Imorgon blir det Öppna Förskolan i Åsa på förmiddagen
och
imorgon kväll kommer min moster Emma och hennes pojkvän Johan hit.
Tanken var att vi skulle äta pizza :)
Men jag tror jag slänger ihop lite Tacos eller nåt istället :)


Jag har en Marabou Apelsin i kylen som jag är sååå jävla sugen på att ta fram och trycka i mej!
Men nej, jag ska inte!!
Svårt som fan.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jannike

När får man se lille Eddiesen igen då? Puss på dej!

2010-09-24 @ 09:58:40
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0