3-1 till grabbarna!

Denna fullständiga LYCKA alltså!

Lillebror är äntligen här och vi bara njuter.

Njuter av våra två underbara grabbar.
Njuter av tiden NU.
Njuter av att bara vara.

Våra ungar är så jävla fantastiska!


Förlossningen och Bb-tiden gick otroligt bra!
Snabbt och smidigt - precis som dem säger att det är med tvåan.
Jag öppnade mej från 5 centimter till fullt på 4o minuter och vips så var han ute.
Inga bedövningar hans med och lustgasen var min bästaste bästaste vän!

Nu är vi hemma igen och njuter av att lära känna vårt nya mirakel. 
 
Att sitta i soffan och njuta av mina tre grabbar är det bästa som finns!!



Kommentarer
Postat av: Mickan

Åh vad glad jag är för eran skull det låter ju helt underbart! Kram

2010-09-12 @ 00:57:18
Postat av: Anna

Grattis!! Skönt för er att allt gick så bra!

2010-09-12 @ 15:46:13
Postat av: Jannike

Grattis 'igen! Hör gärna va dej när du orkar:) Om inte ett besök så ett litet samtal, är sååååååå himla nyfiken:)

Puss på er alla!

2010-09-12 @ 20:12:41
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis igen!

2010-09-13 @ 09:08:16
URL: http://johannasbabbel.blogg.se/
Postat av: Moster Emma

GRATTIS..för vilken tur i ordningen det nu blir :) Jag och Johan kommer gärna ner en sväng en kväll och hälsar på i nästa vecka! Kram på er

2010-09-13 @ 23:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0