29 september 2o1o

Okej. För det första!

Att det ska vara så jävla svårt att sluta äta sötsaker!!

Dagen igår gick i ett! Och tur var väl det - annars hade jag somnat ståendes någonstans.

Vi var på Öppna Förskolan i Frillesås och HuggeHjärtat busade massor med Anton. Tror att det är hans nya Idol :)
När vi skulle fika skulle Hugge minsann inte sitta i någon barnstol - han skulle sitta på en vanlig stol - som Anton!
Efteråt tog jag och Jannike barnen och gick och fikade på Cafet i Frillesås.
Och efter det blev det en låång och härlig promenad i höstsolen!
(Ja, bortsett från att Jannikes yngsta var rosenrasande och mycket olycklig en stund i vagnen. Stackars liten :()

Sen for vi hem och lagade lasagne och strax efter det kom Emma och Magnus och Agnes på besök.
Mycket trevligt!
Ovh en supermysig dag!

Idag blir dagen lite lugnare.
Vi ska till Bvc halv två, efter det kommer Annika och ikväll kommer Birgitta.
Sen ska jag slockna i soffan.
Eddie har haft en "ska-äta-varje-timma-och-när-jag-inte-äter-ska-jag-sova-på-mamma"-natt.
Han fullkomligt avskyr vaggan!

Nu badar den store och den lille kikar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0