Älskade Eddie-skrutten!

Åå. Kvällen igår var helmysig tycker jag. Hoppas stort att det blir flera gånger!

Natten som varit har nog vart den värsta i mitt liv.
Vaknade vid fyra av att Eddie hostar och knappt får luft. Han är dundertät och kämpar med varje andetag. Jag rycker upp honom ur sängen - helt chockad blev han, stackarn.
Första tanken var att ringa ambulans. Jag stod tillochmed med telefonen i handen. Men sansar mej och rotar fram näs-sugen och näsdropparna.
Han blev bättre så fort vi tagit upp honom, och när han fått näsdroppar så andas han nästan som vanligt.
Han somnar gott om i våran säng och jag börjar självklart lipa.
Fan vad tankar som hann flyga genom huvudet. Älskade Eddie.

Vi har läkartid för 2månaderskontroll idag. Får se vad dem säger om just hostan.

Här har ni honom. I sin nya Polarn o Pyret-dress. Han klär mycket bra i svart - om jag får säga det själv :)

 

Kommentarer
Postat av: Mickan

Kvällen var jätte mysig Fia. Tack för initiativet =)



Åh jaklar, stackars Eddie och stackars er! Känner din panik, hoppas läkarbesöket blir givande! Stackars små bebisar!



Kram!

2010-10-27 @ 10:41:53
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
Postat av: Sarah

Han är verkligen toksöt den där Eddie!!

2010-10-27 @ 15:33:35
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0