Sköna lördag, eller?

Fan alltå.
Jag är så jävla mesig.
Igår, eller inatt när jag skulle gå och lägga mej, upptäckte jag att tvättstugedörren stått olåst.
Vad får jag för mej då?
Jo, att en mördare, inbrottjuv, pedofil, whatever, tagit sej in.
Så jag var tvungen att leta igenom varenda rum.
Och titta under varenda säng.
Och kolla tretusenmiljoner gånger att alla fyra dörrar var låsta.
Sen var jag tvungen att gå och lägga mej med kläderna på, så att jag snabbt kunde vara beredd ifall det skulle hända nåt..
Tror ni jag kunde somna?
Såklart inte.
Jag låg vaken tills Anders (och Robert) kom insnubblandes vid fyra.
Puckorna sätter sej och spelar tv-spel.
Då blir jag självklart irriterad så att jag inte kunde somna för det.
Halv sex kommer Anders och lägger sej.
Då ska Eddie äta.
Sex kollar jag sista gången på klockan.
Kvart över åtta skulle Hugo upp.

Trots det har jag orkat med en timmes rask promenad.
Så jävla duktig!
Mesig - men duktig! :)


14-timmars-sovar`n ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

jag vet precis, hellt jävla hopplöst! ikväll/natt e det min tur!

2010-10-16 @ 16:59:20
URL: http://familjenmalin.blogg.se/
Postat av: Emma

Underbar bild! så söt!

2010-10-17 @ 20:24:05
URL: http://emmajosefineriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0