Kärlek mina vänner, kärlek!!

När Eddie låg i min mage funderade jag mycket.
Jag funderade jättemycket över hur det skulle vara att ha två barn att älska.
Jag hade väldigt mycket funderingar över hur jag skulle kunna känna lika mycket för kommande barn som jag gjorde för Hugo.
Skulle jag verkligen kunna älska en till varelse lika mycket som jag älskade honom?
Hur skulle det gå till?

Den 7 september 2o1o 14.47 fick jag svaret.
För hur kan man INTE älska denhär varelsen? Exakt lika mycket?


 





Kommentarer
Postat av: lillfaster sofia :)

men stopp, stopp, stopp å belägg!! med att växa alltså!! herre min skapare va stor han har blivit, det har väl bara gått en vecka sen jag såg honom?? nejnej inte okej, nu får det va bra eddie :)

2010-10-15 @ 19:25:45
Postat av: Jannike

Goe unge!! Han är så fin!

2010-10-15 @ 20:00:17
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: Malin

Han e såå fin! Såfort jag e frisk måste vi ses!

2010-10-15 @ 22:08:22
URL: http://familjenmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0