Stormiga måndag!

(Alltså, detta inlägget är skrivit tidigt imorses, men av någon konstig anledning blev det inte publicerat då..)


Idag är det ju väg-och-mät-måndag!
På rumpen har det inte hänt nåt.
Runt magen har en hel centimeter försvunnit.
Och på vågen mina vänner - har jag tappat ett helt kilo!
Dem 5 långa och raska promenaderna denna veckan tycks ha gett resultat!
Underbart ju!
Så jävla typiskt att det ska vara skitväder hela denna veckan :(
Får försöka ge mej ut utan barnen!

Idag är det som sagt Lisen, Alfons och Malin tid!
Ikväll är det TupperWareParty hos Jannike, dit ska jag och Eddie.
Sen skulle jag ju hunnit med och handlat också.. Hur jag nu ska få in det?
Stressigt att vara mammaledig :)


Kommentarer
Postat av: Emma Eriksson

Ja hösten är hopplös när man vill motionera ute! därför jag skaffade gymkort så kan jag återuppta skogspromenaderna när våren kommer :)

2010-10-19 @ 21:28:01
URL: http://emmajosefineriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0