SlappeSöndag.

Eddie och jag har legat på soffan hela dagen.
Eddie är tokigt förkyld och jah börjar också känna mej krasslig.
Fryser och har ont i halsen.
Men jag har inte tid att vara sjuk!
Vi har ju massa roliga saker planerade nästa vecka!
Ska ju träffa Lisen och Alfons en dag och Annika och Theo en dag.
Veckorna brukar vara fullspäckade nu när jag inte är gravid och trött längre.
Nu orkar man och vill göra ALLT ju!

Igår var vi ju hos Malin och Pierre.
Jättetrevligt och mysigt och jag åt godis tills jag mådde illa :)

Nu blir det liggläge igen!

Jannike! Jag ringer dej när jag hittar min mobilladdare och fått laddat mobilen :)

Grabbarna Bus!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Okej, eller imon:)

2010-10-03 @ 20:25:12
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0