Lördag!

Nu skulle vi egentligen vart på Maskerad-kalas och firat Anton och Alicia. Men grabbarnas förkylning vägrar ge med sej. Inatt har Hugo hostat som en tok - stackarn. Han känns lite, lite piggare nu. Men jag vill inte riskera att han smittar ner någon, eller blir ännu sämre om han skulle hålla igång en hel dag. Jag tror på vila. Därför har stackarn inte lekt med någon på hela veckan. Jo, Agnes och hennes mamma och lillayster Ida var ju här en sväng!
Det får det bli ändring på nästa vecka!

Idag packade Anders sin väska och åkte på Spa-helg med jobbet. Mycket manligt :) Han är hemma imorgon igen - men det känns lite trist. Dessuom går jag ju miste om min superdupersovmorgon som jag alltid brukar få på söndagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0