Fredag igen :)

Härromdagen fick jag höra:
"Fia, du och ditt fredagsmys!"
Hehe.
Japp, jag och mitt fredagsmys.
Idag blir det fredagsmys med tacos och fruktsallad och barnens mormor.
Jag lät Hugge sova middag seeent, så han orkar vara med ikväll :)
Så får man faktiskt göra ibland! :)

Idag har vi vart och lekt hos Camilla och barnen.
Lika trevligt som vanligt.
Hugge börjar kaxa till sej - så nu gapar och skriker vi lika mycket på honom.
Känns mycket bra.
Eddie har sovit hela dan - känns som om det kommer bli ytterligare en toppennatt!

Anders ska iväg med grabbarna och kolla på zz-top ikväll.
Misstänker att han kommer insnubblandes inatt nångång :)

Näpp, dags att hacka grönsaker! 


Kommentarer
Postat av: Malin

Han e såå HIMLA söt!

Gud så roligt att alla lekte så bra idag - får göras om snart :)

2010-10-22 @ 15:52:43
URL: http://familjenmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0