Dagens shopping med Faster Sofia!

Idag blev det vinterklädes-shopping till min stora Skrutt.
Kaxs jacka och byxor från KappAhl fick det bli!
Ville haft svarta byxor egentligen, men dem fanns inte i Skruttens storlek.
Men det blev bra dethär också!




Jacka 599:-



Byxor 399:-

Sen hittade jag ett jättefint stjärnpåslakan till honom :)

Påslakanset Small stars - ljusgrå

Hemtex 199:-


Och så fick Anders en munktröja från HM. En sånhär fast mörkblå :)


Eddie fick som vanligt ingenting - han får ju ärva :)

Och jag fick min efterlängtade klänning från MeandI. Den är jättefin och jättegosig och redan inspydd utav Eddie :)

velourtunic with dragonfly mom

Klänning 475:-


Kommentarer
Postat av: Malin

O du har ett stort hål i plånboken förstår jag ;)

Jättefina kläder till Hugge!

2010-10-06 @ 21:21:25
URL: http://familjenmalin.blogg.se/
Postat av: Lillafaster Fia :)

toppenfint med gröna bralls tycker jag :) å när jag sa det till anna, så sa hon att ja han måste ju synas!! å det gör man ju bättre i gröna :) superfin klänning till dig med <3

2010-10-07 @ 11:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0