Regniga lördag!

Lördagar är min byta-vecka-dag. För er oinsatta räknar man veckor i en graviditet.
Jag trodde att jag skulle gå in i vecka 23 idag. Men det var visst fel såg jag nu när jag skulle gå in på Familjeliv.se och se vad som hände med fostret denna veckan. Vecka 24 är det tydligen nu. 
Det är verkligen skillnad på graviditet och graviditet! Med Hugo visste jag exakt vilken vecka och dag. Nu vet jag ungefär, och tydligen knappt det :) Jaja, huvudsaken är att jag är beredd när den hade tänkt komma ut, och det lär jag ju förhoppningsvis märka! :) 

Idag byggs det altan för fulla muggar här. Vi trotsar regnet rätt rejält!
Pappa, Lillebror och Magnus har vart här hela dagen och hjälpt oss. Underbart med hjälp! Jag och Tjockis-Emma har vart byggledare och sett till så att allt har gått rätt till. Kändes ett tag som om snickrarna var lite trötta och irriterade på oss, men det var nog bara som vi inbillade oss! :)

(Här skulle det då komma en radda bilder, men jag har bara tagit med Anders mobil idag. Och Anders och hans mobil är iväg just nu..)

Igårkväll lämnade jag min lilla familj och åkte med stora familjen ut till Tjolöholm. Det var ju Bygdefest där. Vi åt och drack gott. Nåja, Pepsi.. 
Det var en hel del grannar därute och Lilla familjen Agnes bland andra. Jättemysigt var det! Mer av det till Tjolöholms-folket!

Prinsen i vårsol.



Mamma-mys i vårsol :)





Nu blir det lördags-mys för hela slanten!
 



  

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud så bedårande söt han är! Man smälter ju! Jättefina bilder :)

2010-05-11 @ 00:03:23
URL: http://mammacaruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0