Lite altanbygge..

Om jag mot (nu höll jag på att skriva mot med å, så ni fattar ju hur längesen det var jag egentligen skrev!) förmodan skulle börja blogga lite lätt igen, vad skulle ni vilja läsa om då? Egentligen? Min vardag? Mitt graviditetsgnäll? Min inredning? Min familj? Eller vad? 
Att skriva.. Idag har jag.. Lockar mej inte det minsta ska jag be att få tala om. Så hjälp mej nu, om ni vill!


Veckan har iallafall vart fullspäckad! Heelt slut är jag, och längtar sååå till helgen. Tyvärr läste jag precis att det skulle regna, typiskt när vi (läs pappa och Anders) ska bygga på altanen. 

Såhär såg det iallafall ut hos oss, helgen som var!



Klart Hugge-mannen ska vara med!
 


Banka, banka, banka.



Äh! Skit-hammare! Morfars är bättre!



Hm, har dem gjort rätt här tro?



Och så borrar vi lite.



Jodå, dem sköter sej nog!



Men man måste ha full koll! Hela tiden! :)



Tror ni den kan bli klar till helgen? :)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Ja vad nice! hm..Det var roligt när du skrev om typ inredning, roliga saker hugge och anders och du och hugge plus du och anders snackar om..Jag har också tröttnat lite på att skriva om "idag har jag" lite gravid gnäll är ju också roligt! Bara var Fia, jag läser garanterat! När blir det promenix förästen? Kram!

2010-05-06 @ 18:21:06
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
Postat av: Sarah

Jag håller med Mickan, bara var Fia!

Det är då det är som bäst :)

2010-05-06 @ 19:53:40
URL: http://sarahjoh.blogg.se/
Postat av: Jannike

Jag vill höra graviditetsgnäll:) De gillar jag:D

2010-05-08 @ 13:35:24
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0