Pyssel-onsdag!

Nu har jag precis beställt ett nytt soffbord över nätet. Det har jag aldrig gjort förr. Beställt möbler över nätet liksom. Ska bli spännande! Spännande att se var jag ska hämta det :)
Hoppas verkligen att det är lika fint i verkligheten som på bild!

Idag fick jag ett anfall på alla tavelramar som låg överallt. Tanken är att vi ska ha en tavel-vägg i korridoren, men jag är värdelös på att framkalla och förstora kort, så vi har inte kommit så långt med den där väggen. Men ramar är ju inhandlade och vissa omålade. Så nu fick jag ett ryck och satte upp ramarna utan kort, och hoppas på att jag blir bättre på att fixa kort!



Kommentarer
Postat av: Carolina

Vi skall inte bygga nytt, utan renovera huset vi skall köpa i sommar =) Men krävs bygglov i alla fall, tyvärr :(



Vad skoj att du börjat blogga igen!!!

2010-05-13 @ 09:32:56
URL: http://sjomanshustrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0