Sköna söndag!

Ja, ni kan väl bara gissa vad vi gör idag? Just det! Bygger altan. I solen dessutom. Fasen vilka väderomslag! Idag kopplas det lite el också. Tänkte ha lite lampor i altanen, kan väl bli mysigt? :) Men det kan ta ett tag att få det som jag vill, eftersom det helt plötsligt är tre viljor här. Svårt när man tror att alla tänker samma, men det visar sej att alla tänker olika :)

Jag är inne en snabbis och slänger ihop lite käk, dem är visst hungriga grabbarna!
Sen ska jag ut och sätta mej på min stol igen! Jag har inga som helst planer på att göra någon avancerat eller komplicerat idag. Sov grymt dåligt inatt, då mina älskade Novalucol-tabletter var slut!
Men nu har jag vart en snabbis i stan och inhandlat nya. Lycka! :)

Knodden i magen är helt tokvild nuförtiden. Därför har jag snöat in mej på att det är en flicka. Vad jag kommer ihåg så var inte Hugo alls såhär livlig. Men den känslan hinner väl ändras tusen gånger kan jag tänka mej!

Näpp, duka var det ja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0