Regniga jävla sket-lördag!

Igår var en riktig heldag! Ikea med Kinnen, restaurang-besök med Emma, Magnus och magen :) Kaffe och the hos Emma, Magnus och magen. Och sen ett besök hos grannen som avslutades vid tre inatt. Segt idag, och jag som ändå var nykter! :)

Idag är det en riktig skit-lördag. Regnet öser ner! Och jag som vill att "vi" blir klara med den där nedrans altanen snart! Jag är trött på byggandet, jag som inte ens bygger! Vad är inte Snickar-grabbarna då?! 

Idag skulle jag vart på Chilli och hämtat två BadenBaden-stolar som jag lagt undan till idag - men jag kom precis på att jag lovat att jobba en sväng med Sarah på Tjolöholm idag. Får väl fjäska lite med min älskade sambo och se om han kanske kan hämta dem!
Fast vem fan behöver BadenBaden-stolar idag?!

Kommentarer
Postat av: Jannike

De tycker jag verkligen att vi ska göra:) Vilken dag kan du? Kram

2010-05-17 @ 18:51:55
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0