Massa funderingar.

Det är mycket här hos oss nu. Väldigt mycket.

Anders mamma är ju, som ni vet - mycket sjuk. Det är mycket känslor och tankar och funderingar. Mycket man undrar och grubblar över. Ständig oro. Man undrar varför och tycker att allting är så orättvist. Det ÄR orättvist. Man känner sej så otroligt hjälplös.
Man tänker så mycket på dem som är nära och kära.
Det går så fort. Livet är så otroligt skirt.


Sen händer det ytterligare en stor sak hemma hos oss. Vad kan jag inte riktigt berätta än. Men det är en rolig sak. Mycket rolig! Vi funderar och grubblar mest hela tiden över det också. Det handlar om att våga!
Och nej, vi ska inte gifta oss! :)


Och självklart är det ju en stor händelse att vi faktiskt snart är fyra här på Stallakärrsvägen 6!
Det är otroligt spännande och vi läängtar nåt otroligt!
Undrar såå vad det är för en liten vild och livlig krabat därinne.
Jag tror att det är en Hanna - men då säger Anders att det är en Elin.
Om det inte är en Emil eller Olle då! 
 


Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag vet inte om Anders mamma, men jag gissar på någon elak sjukdom! Varför måste man bli påmind för att förstå att livet är så skört och kort?! Blä, Jag hoppas på det bästa för Hennes skull!



Fia du är expert på att göra mej nyfiken! Vad är det ni nu ska våga, är det något som kostar pengar? Åh ja du är grym på att behålla dina läsare, nu måste man ju kolla vidare! (fast det hade jag ju tänkt ändå såklart)



Spännande med den där livliga, är det en "hoppsan" kanske? Tycker du att det har gått fortare dessa månaderna med "Elin"/"Hanna" än vad det gick med Hugge?

2010-05-28 @ 15:37:56
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
Postat av: Jannike

De är jätte orättvist tyvärr, jag hoppas hon inte har allt för ont!



Jag tror de är en Hanna-Elin.

2010-05-28 @ 20:04:17
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: Fia

Mickan - nyfiken i en strut :) Hm, ja, det kostar pengar. Rätt mycket pengar.. Blev du klokare? :)



OJA!! Mycket, mycket fortare! Tiden har bara flygit fram! Trots allt illamående! Jag börjar nästan få lite småpanik över att det "bara" är 13 veckor kvar.. :)



Jannike! Ja, Hanna-Elin, varför inte? :) Och nej, jag är inte det minsta arg på dej för att du inte gjorde nån halmget till mej hehe!

2010-05-29 @ 12:02:31
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/
Postat av: Jannike

Haha skönt Fia att du inte är arg;)



Jag gissar på att ni vill bygga ut kankse? Eller bygga övervåning.

2010-05-29 @ 15:45:27
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har allt mina misstankar jag :)

2010-05-30 @ 21:06:34
URL: http://familjenmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0