Hem till gården :)

Solen skiner, det är säkert 25 grader varmt ute, Hugo sover - och vad gör jag?
Sitter och kollar på Hem till gården på Tv4Play.
Shit, vad tragiskt! :)
Men jag är bara tvungen att kolla hur det går för Stackars Kelly. Hon skulle ju gift sej igår, men i kyrkan får Jimmy reda på att hon ljugit om ytterligare en sak. Aborten.
Oj, vad ledsen han blir. Och hon också.
Sen snor Eli Debbies cabbe och ger till Kelly som hon gråtandes drar iväg i. Efter att hon snott Vivs veckokassa.
Ja, ni fattar ju hur spännande det är! :)

Anledningen till att jag missade det idag var att vi var på långpromenad med grannarna - Karin och Arvid.
Jättetrevligt var det!
Arvid växer så det knakar och han är så otroligt söt i sin mörkbruna kaluffs!
Efteråt var vi uppe hos dem och spanade in deras altan och trädgårdsarbete.
Shit - vad dem har grejat! Och då har dem även hunnit bli Man och Hustru och döpt barn minsann.
Där ligger dem inte på latsidan.
Till skillnad från oss - här händer det bara grejer när min käre Fader hjälper till.
:) 

Idag är det onsdag och Anders är som vanligt sen. Hampus är här och jag ska strax åka och köpa pizza och sallad till oss.
Det är vi värda!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0