Födelsedags-onsdag!

Vi hade en riktig städ-dag igår, jag och Huggemannen. Fick röjt riktigt rejält i köket och möblerat om på lite byråer. Blev riktigt bra! Till helgen tror jag att jag ska börja greja lite i sovrummet - nåt rum måste ju för bövelen bli klart snart! Är fortfarande inne på grått och vitt där. Kan nog bli bra.

Igår kväll for vi till Kungsbacka sjukhus för att hälsa på Ankie - Anders mamma och Hugos farmor. Hugo trivs som fisken i vattnet där! Full uppmärksamhet från stund 1! :) Fastrarna leker och leker och leker och Hugo slocknar alltid innan vi ens kommit från parkeringen när vi åker hemåt. 
Nu sitter han och har tryckt i sej en halv Hönökaksmacka :)

Idag blir det födelsedags-lunch hos Malin. Hon blir 25, den gamle geten :) Om Hugo tillåter ska jag nog gå en sväng i Varberg efteråt. Kika om dem har några fina trädgårdsmöbler som vi kan ställa på våran snart färdiga altan :)

Ikväll är vi bil-lösa. Så då fortsättter vi nog våran röjjar-rajd!

Och imån är det söndag och Anders är hemma! :)

Trevlig onsdag!
  


Kommentarer
Postat av: urban

hej! jag ser att ni inte köpt några trädgårdsmöbler än, julahuset har 6 stolar och stort bord för 3495 på annons nu. Hej hej!

2010-05-13 @ 18:09:16
Postat av: Fia

Toppen! Ska genast kolla det!

2010-05-13 @ 18:49:09
URL: http://stallakarrsvagensex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0