Anderssons helg :)

Shit! Helgen bara flög förbi!
Hann knappt märka att den var här!

I fredags fick vi äntligen ha lite fredagsmys med familjen Götesson/Carlsson/Pierresdotter. (Vad fan, nu får ni bannemej ta och gifta er! 3 efternamn är 1 för mycket! :))
Grillade och åt choklad. Man kan ju ha det sämre.

I lördags jobbade jag bröllop på slottet. Ajajaj, sa lilla magen. Inga mer slitsamma bröllops-pass för mej inte, iallafall inte med tjocke-mage. Nästa år kan jag absolut tänka mej jobba mer - bröllop är roligt. Man blir inspirerad, kommer hemifrån, får lite vuxen-tid och dessutom tjänar man ju pengar. I lördags var det ju dessutom Pingst-afton, så nu hoppas jag på en feting-lön!

Söndag.
Classic på Tjolöholm - varför ta sej utanför 5o-skyltarna? :)
Massa bilar - och massa stark sol. Shit vad jag brände mej!
Det blåste ju ändå rätt mycket - så man kände inte av solen. Förrän det var läggdags.
På kvällen var det kalas för lille Lillebror. Lille Lillebror har ju för bövelen fyllt 18. Var 17 hände där?!
Massa smarrig mat och trevligt sällskap - men det fattades Någon :(

Idag är det måndag och vi har städdag. Har inte ägnat huset en tanke denna helgen. Härligt!

(Och som vanligt går det inte att ladda upp bilder! Aaaaa!!)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

:´(

2010-05-24 @ 13:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0