Min älskade ettåring!

Hugoettår.

Hugoettår har en vilja av stål, har ett humör som inte är av denna värld. Hugoettår har fått för sej att han äger världen. Och han gör det. Han har den i ett järngrepp. Hugoettår bestämmer tamejfan allt.
Sen några dagar tillbaka har han bestämt att han minsann inte tänker somna i sin säng. Nejnej. Det vill inte Hugoettår. Hugoettår har bestämt att det bara finns ett ställe i hela världen som han tänker somna på. Och det är på mammas mage. Mamma (detvillsäga jag) ska ligga på rygg och Hugoettår ovanpå. Så ska vi ligga tills han somnat och gud nåde mamma om hon råkar röra på sej för tidigt. 


Och dem säger att Hugotre år är värre. Hade det här vart mitt jobb, då hade jag jävlar i mej sagt upp mej.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Låter som om Hugo är lite som sin mor.....Enveten å bestämd-)-)

2010-03-11 @ 18:19:55
Postat av: Bloggägarn.

Nu förstår jag inte riktigt vad du menar?!

2010-03-12 @ 13:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0