Den där Anders.

När jag kom hem från jobbet förra lördagen berättade Anders för mej att..

..såfort målarn har vart här och fixat till alla sprickor och skavanker som blivit i hörnen och väggarna, så ska jag få välja tapeter alldeles själv.

..till sommarn när det börjar bli dags, så får jag köpa vilken syskonvagn jag vill.

..till vintern får jag köpa mej vilken vinterjacka jag än vill ha. Trots priset. (Jag skulle behövt en ny redan denna vintern, men jag har vart på tok för snål för det.)


Gulligt tänkte jag en sekund.




Behöver jag nämna att Anders råååkat köpa en till hoj?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahhaa..

2010-03-12 @ 14:07:27
Postat av: Emma Andersson

Haha underbart!

2010-03-14 @ 20:44:01
URL: http://emmahelenaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0