Sköna tisdag!

Solen skiner och Huggemannen är på altanen och leker!
Säger som Kalle Moraeus - Underbart!
- och så tar jag en bulle till - för det hade Kalle gjort!

Igår var vi och mätte magen och lyssnade på lilla hjärtat. Allt såg jättebra ut och även denna gången var hjärtljuden högre än Hugges.
Jag är så sjukt jävla nyfiken på vad det är denhär gången.
Så var det inte med Hugge!
Jag ångrar såå att vi inte tog chansen och kollade vad det var när vi kunde!

Efteråt for vi till Åsa och Camilla och barnen. (Åsa och Camilla -vad roligt det blev - höhö)
Oturligt nog hade Camilla lovat William fika från Hembageriet.
Så himla jobbigt!
:)
Massa fika och massa tjöt blev det - som vanligt!

Och så fick jag äntligen tummen ur och köpt mej mitt kuddfodral från Gläntan som jag så länge gått och dregglat över!























































Idag kommer Sarah hit!
Så nu får jag snart ta tag i mitt liv och röja upp här lite.
Tänkte åka ner till Åsa och köpa lite smarriga frallor också.
Har för mej att Fröken Johansson gillar det :)


Just det!
Jag fick ju massa finfina tomatplantor utav Camillas svärmor igår!
Dem ska jag ta hand om idag!
Hugo kommer älska dem!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha fröken Johansson inte bara gillar frallor- hon ÄLSKAR frallor. Skulle kunna leva resten av mitt liv på färska frallor :) Och husmorsleverpastejen då :)

2010-06-21 @ 20:30:40
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0