Tandläkarn - check!

Sådär ja! Hemma från Tandläkar Sjöholm igen.
Han är inget charmtroll den där tandläkarn direkt, men ack så bra.
Rak på sak!
Precis som jag vill ha det.
Räkningen för idag gick på 49 kronor.
Japp, gör man som jag och struntar i att gå dit på några år, så hinner man samla på sej lite bidrag, 6oo kronor närmare bestämt -
men dem lär jag ju behöva när jag går dit nästa fredag och lagar mitt bautamegahål som jag tydligen har.
Uscha!

Fast egentligen kan jag tycka att det är ett rent under. Detta är mitt första hål.
Och ni som känner mej vet ju hur jävla ofta jag äter godis och dricker läsk.

Så ni som har lagat hål förr - tar man bedövningen eller inte?
Jag har hört att bedövningssprutan gör lika ont som själva lagning?
Ja, och som ni läste, tydligen är det ju ett väldigt stort hål.


Skrutten i sanden i Åsa <3





Kommentarer
Postat av: Mickan

Wow 49kr. Det var en fin summa, men jag antar att det blir lite saftigare på fredag! Jag lagade hålet förra gången utan bedövning, men sista gången då jag hade 2 hål i en tand fick jag bedövningspruta, det känns inte. Inte om man jämför med hur det känns då han borrar i tandnerverna eller vad nu är.. Good Luck! Priomenix snart förästen, Malin jobbar ju hela tiden nu. Vi måste passa in någon dag =) Kram!

2010-06-10 @ 10:36:07
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
Postat av: Linnea

Jag kan säga som så att jag är spruträdd, men jag tar sprutan ändå... Det isar så jävligt i tänderna när de borrar (gör jätteont!), så det känns nödvändigt. Sprutan går ju över fortare än borrandet!



Men var glad att det är ditt första hål! Jag kan inte ens räkna hur många jag har haft i mitt liv...

2010-06-10 @ 13:58:54
URL: http://mammacaruso.blogg.se/
Postat av: Malin

de e alla spyorna som gör det! jag hade också mitt livs första förra våren! och jag skulle minsann inte ha bedövning - men alvarligt talat jag höll på o dö! ta bedövning - de kan inte va värre än o laga!

uppmuntrande va? :)

2010-06-10 @ 15:35:28
URL: http://familjenmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0