Orkeslösa onsdag.

Idag ska vi ha en hemma-tråk-dag.
Det regnar ute och både jag och Hugo är på dåligt humör.
Kommer att bli en bra dag dethär.
Hugo har vart lite krasslig dem senaste dagarna, så jag tänkte att han skulle få vila upp sej lite.
Har ju vart rätt mycket det sista.

Sitter och googlar runt på "ohyra", "insekter" och "ovälkomna gäster".
Vi har fått nån jävla skit i framförallt tvättstugan, men nu även vårat sovrum.
Jätteäckligt är det!
Men jag hittar inte en enda bild som stämmer in på dem små liven vi har här.
Vägglöss är det närmsta jag kan komma - men dem bits och det gör inte våra. Och våra är inte i sängen - vilket vägglöss tydligen älskar.
Vägglöss kan man annars få om man köpt nya möbler som importerats. Och jag har en känsla av att våra nya trädgårdsmöbler inte är helt svenska.
Fast nu när jag tittar igen så är dem faktiskt inte ens särskilt lika. Jaja.
Får väl dammsuga upp dem några gånger till då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0