MMåndag morgon.

Värdelös, eller obefintlig, uppdatering i helgen.
Jag vet.
Förlåt.

Här kommer en snabb resumè för alla nyfikna :)

Fredag.
Var på Ikea och köpte massa massa hyllor.  
Bland andra 2 vita som vi satt upp i vardagsrummet.
På kvällen hade vi fredagsmys i soffan och somnade klockan 9 :) 
Ja, jag iallafall :)

Lördag.
Johan och hans tjej Matilda var här.
Stackarna fick hjälpa oss med att sätta upp hyllor.
Matilda måste undra vard vi var för några lustiga människor :)
Jag blev inringd och jobbade några timmar ute på Tjolöholm.
På kvällen somnade jag om möjligt ännu tidigare!

Söndag.
Var inne på Kungsmässan alldeles själv!
Fruktansvärt ovant!
Jobbigt att behöva gå omkring och bära på alla kassarna, då är en barnvagn allt bra att ha! :)
Gick och drömde mej bort bland alla jeans jag ska köpa om 12 kilo!
På eftermiddan kom Emma och Magnus och Agnes hit.
Dem hade med sej dundergoda rester från gårdagen som dem bjöd på.
Mycket uppskattat! :)
Städade till klockan 12 och gick och la mej.

Sådär!

Idag är det måndag. Barnmorskebesök och Camilla-tid! Och solen lyser!
Perfekt!



Hugo Kan Själv Ericsson!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0