Lite dagsuppdatering för den nyfikne :)

I fredags hade vi Studentfirande här för världens finaste och underbaraste - Anders yngsta lillasyster Sofia.
Hon var så fin i sin vita klänning, studentmössa och bautablåmärke på låret :)
Dagen gick i ett och vi stupade i säng!

Lördagen tillbringade vi mest på altanen. Jag och Anders somnade i solstolen medans Hugo sov middag och brände oss lite överallt.
På eftermiddagen kom Rasmus förbi och vips satt det fem fulla grabbar på min altan. Anders hängde med dem ut och jag fick en välbehövlig egen-tids-kväll framför tv och datorn!
Somnade till hajen 3 :)

Söndagen var vi hos Emma och Magnus och fick äntligen träffat underbara Agnes!
Så himla, himla sööööt.
Och ååååå vad jag längtar tills vi har våran lillasyster/lillebror här! (87 dagar kvar :))
Efter det for Anders iväg och pratade med prästen och jag och Hugge for till min pappa och åt glass!

Igår var vi hos Malin och Hilma ihop med Annika och Theo! Alldeles för längesen!

Idag blir det besök hos Moster i deras nya lägenhet! Skoj!

Nu sover Hugo middag och jag väntar på at banankakan i ugnen ska bli klar :) 

(Dålig med bilder - jag vet! Men vi tar oftast med Anders supermobil - och glömmer väldigt ofta att lägga över dem till datorn..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0