Fredag igen :)

Igår var Hugos mormor här hela dagen.
underbart skönt att bara få sitta i soffan och bli uppassad!

På kvällen åt vi tårta för att fira lille lillebrors skolavslutning :)

Anders lilla lillasyster kom på kvällen och intog vårat gästrum - hon sover fortfarande den tokan.
Förstår inte hur hon kan sova i livet utav en galen ettochetthalvtåring.

Jag har iallafall precis ätit frukost och ska strax sätta mej med lite papper från försäkringskassan.
Anders är och tränar.
När han kommer hem ska vi åka ill Ikea och inhandla garderobsinredning till klädkammaren.
Mycket behövligt!
Ska bli skönt att få ordning på kaoset som råder där.

Tack så mycket för era råd igår - det blir bedövningspruta!

Och Malin - jag försökte också försvara mej med att det berodde på alla spyor, men han sa att jag hade fel. Den där dumma tandläkarn.


Någon som har sett min bebis förresten? Han bara försvann!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0