Den där Hugge!

Har inte haft tid att blogga på hela helgen ju!
Och förra veckan gick verkligen i ett!
Massa
lektid med Camilla och barnen blev det. Men jag funderar skarpt på om det är slut på det nu!
Hugo har umgåtts alldeles för mycket med Alexander!
Hugo som alltid vart ett väldig lungt barn - har blivit ett monster!
Härromkvällen kom han på att man kan ställa sej på BobbyCaren. Utan att hålla i sej!
Idag kom han på att i Musse Pigg-stolen (han har en tripptrapp-stol annars, men den har åkt ut på altanen nu) kan man ställa sej och sen klättra upp på köksbordet.
Sen har han upptäckt att man kan använda både fruktskålen och frukten som kastredskap.
Mycket svårt att sätta en gräns där - då vi alltid skrattar och apploderar såfort han lyckats få iväg en boll till Wille!
Blommorna i fönstren får inte vara ifred längre, förstärkarn till tvn får inte vara ifred längre. Diskmaskinen får vi inte öppna, innan han promt ska stänga den igen.
Underbara unge!!
Samtidigt så vet jag - att Camilla har det miljoner gånger värre. Så jag ska inte klaga. Faktiskt.



 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag bara ler!! Hihihi...Alexander ha rbra många fler jävelskap att lära ut!! Hahaha... Det är bara början!! ;O)

2010-06-08 @ 11:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0