Våran tisdag!

Vi har haft det riktigt, riktigt bra på Öland.

Och ännu bättre blev det idag när barnmorskan ringde och flyttade fram, eller bak, eller vad man nu säger, besökstiden till på måndag istället för på torsdag!
Jag är riktigt jävla toknervös inför besöket och hoppas SÅÅÅ att ungen ska ha vänt sej så att jag kan få njuta av graviditeten igen!

Idag var vi på Ikea för att köpa inredning till en 6o-garderob. Tänkte göra om städgarderoben till Bebis klädgarderob. Men då har inte Ikea 6o-garderober som standardmått. Hur sjukt är inte det då? 6o liksom - är inte det det vanligaste måttet som finns?!

Nu har vi precia klämt i oss varsin pizza ihop med äldsta Lillebror och glor på Liftaren.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Självklart säger jag till nästa gång det vankas flygande Jacob!



Den 1 augusti blir vi stallakärrsbor =) så då kan jag laga till en form och komma ner så kan vi kalasa på flygande Jacob i väntan på eran bebis. När är det den skall titta ut?



Kram

2010-07-14 @ 18:03:41
URL: http://sjomanshustrun.blogg.se/
Postat av: Jannike

Jag håller tummarna att ungen har vänt på sig:)

2010-07-14 @ 21:18:12
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0