Berg-fix!

Vi har ju otroligt mycket berg på våran tomt.
Jag älskar berg. Jag tycker att det är skitsnyggt!
Vid våran parkering och gårdsplan har vi ett enormt berg. Man ser det inte nu, för det är helt igenvuxet.
Men min tanke har alltid vart att jag ska skala av berget och få fram dess fina former.
Jag började skala och greja redan i i höstas, men när jag blev gravid igen så ville jag inte springa runt på berget och riskera att trilla på lilla maggen!

Detta kom på tal igår när mamma var här.

Plötsligt försvann hon
- men jag hittade henne snart :)



Man ser inte så mycket på bilderna - men i verkligeheten är det en stoor skillnad!
Jättefint är det!
Jag är såå sugen på att gå ut och greja - men jag har lovat att inte sätta min fot (och mage) där. :(



Här är det berget precis vid "bilparkeringen".
(Glömde tyvärr ta förebild där)



Klart att Hugge ska vara med och greja!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0