Tur i spel :)

Ja, nu ältar jag igen.
Men det är min blogg och ingen verkar vilja älta det med mej i verkligheten.

Idag när jag var och handlade hade jag sjukt mycket förvärkar.
Och varje gång jag kände dendär välbekanta ilningen så tänkte jag att det kanske inte vore så dumt med kejsarsnitt. Det gör ju trots allt jävligt ont att föda barn.
Jag hann tillochmed säga det till Anders - att det inte kändes så hemskt med snitt när jag tänkte på det idag. 

Men så såg jag nyss ett kejsarsnitt på tv.
Och jag vill inte.
Jag vill inte, jag vågar inte, det går bara inte.
Det går bara inte.

Dethär är inte roligt längre.


Ikväll har jag och Hugge vart på Skårs Gård och spelat cykelbingo.
Vi vann Brunch för 2 personer och 2 godispåsar :)
Perfekt att spara till hösten när allt är mörkt och dystert och vi är småbarnsföräldrar och alldeles för trötta för att laga mat :) 

Nu är Anders ute och firar sin födelsedag och jag sitter framför tvn och svettas.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi får ta å ses en dag så lovar jag att vi ska älta de där med snittet!! ;O)

2010-07-18 @ 20:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0