ToppenTisdag!

Idag har det vart ytterligare en såndär bra dag!
(- trots sjukt mycket förvärkar!)

Efter en väldigt lugn och behaglig förmiddag, åkte vi till Linda och Agnes.
Dem hade fått det jättefint med sin nya altan och Linda (med hjälp av sin mamma Lena :)) hade gjort det helt otroligt fint i sin trädgård!
En damm och stengångar och massa blommor och växter!
Ljuvligt :)

Jag blev tokigt inspirerad och svor lite över att jag inte får och kan greja som jag vill!!

Men nästa vår, sommar, höst!
Då är det jag som är väääldigt icke-gravid och pysslar ute i trädgården med ett stort glas rödvin i handen!
Hehe!


Efteråt for vi hemåt och fixade mat.
Sådär kul.
Jag hatar verkligen att laga mat nuförtiden.
Så jävla tråkigt!

Men sen blev det efterrätt!
Vi packade in oss i bilen och for till Åsa och käkade glass med Kalle och Jannike och barnen.
Violkula och pecannötkula i rån :) Mumma!


Hugo vill tvätta Agnes med tvättlapparna.



Och han blir sjukt sur när han inte får det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0